Reis comfortabel met de pendelbus naar Paperclip!

Geen zin om met Paperclip de BOB te zijn? Dan hebben wij de oplossing! Voor €15,- word je vanaf Station Eindhoven óf Valkenswaard óf Veldhoven bij Paperclip afgezet en natuurlijk weer veilig teruggebracht. Zo kun je optimaal genieten van Paperclip!

Eindhoven CS

Vertrek vanaf Flixbushalte Eindhoven (John F. Kennedylaan)

Heen

Vanaf 12:30u ieder half uur een bus tot 16:30u

Terug

Tussen 21:00u en 23:30u vertrekt er ieder half uur een bus naar Eindhoven

Veldhoven

Vertrek vanaf Burgemeester van Hoofflaan (Odeon Plein)

Heen

13:30u en 14:45u

Terug

22:00u en 23:15u

Valkenswaard

Vertrek vanaf Parkeerterrein Den Dries (tegenover Valkencourt)

Heen

13:30u en 14:45u

Terug

22:00u en 23:15u

Goed om te weten!

De tickets zijn verbonden aan de opstapplaats en de tijd die je boekt. Het is dus niet mogelijk om op te stappen bij een andere opstapplaats dan de opstapplaats die je geboekt hebt. De tickets die je besteld zijn retourtickets.

Let op!

De route wordt pas één week voor het festival definitief vastgesteld. Op basis van de boekingen kunnen er nog wijzigingen plaatsvinden in de opstapplaatsen en opstaptijden. Wij streven ernaar om op de gecommuniceerde tijden te rijden.

Pendelbusticket bestellen

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over het busticket

1Is de prijs voor een busticket inclusief terugreis?
Ja, een bus ticket is een retour ticket. De prijs van een bus ticket is dus voor zowel de heen- als de terugreis.
2Kan ik enkel een heen- of terugreis boeken?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Wij bieden enkel retourkaarten aan.
3Zijn de bus tickets alleen online te bestellen?
Nee, bus tickets zijn niet alleen online te bestellen. We hebben beperkte kaarten beschikbaar voor de verkoop op locatie. Daarbij is de ticketprijs online goedkoper dan op locatie.
4Ik ben mijn ticket kwijtgeraakt, wat nu?
Wanneer je de bus instapt, dien je je ticket te laten zien. Je kunt je ticket altijd terug vinden in je mailbox. Tip: zorg dat je telefoon altijd is opgeladen.
5Ontvang ik mijn ticket per mail nadat ik deze besteld heb?
Ja, na de betaling van het bus ticket ontvang je een bevestiging per mail. In deze mail staat ook de link met het bus ticket. Het kan enkele minuten duren voordat de bevestigingsmail in je mailbox zit. Controleer ook altijd even je spambox. Heb je geen mail ontvangen? Mail dan even naar info@partyreizen.nl.
6Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik heb geen ticket ontvangen per mail, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voor je de mail binnen krijgt. Controleer ook even je spambox. Heb je vervolgens nog niks binnen gekregen? Stuur dan even een mail naar info@partyreizen.nl. We reageren z.s.m. op je mail om het probleem op te lossen.

Veelgestelde vragen over de busreis

1Waar kan ik de vertrektijden vinden?
De vertrektijden zijn bovenaan deze pagina te vinden.

Veelgestelde vragen over meegenomen spullen

1Ik ben mijn spullen verloren in de bus. Zijn er gevonden voorwerpen?
Ben je spullen in de bus verloren of vergeten? Dan kun je vanaf twee werkdagen na de reis terecht op ilost.nl. Staan je spullen er niet op probeer het dan later nog eens. Als ze na een week nog niet staan vermeld op Ilost dan is het helaas niet gevonden.
2Ik heb een ticket geboekt, hoeveel spullen mag ik meenemen?
Er is geen limiet aan spullen dat je mee mag nemen, we hebben voldoende ruimte in de bussen.

Veelgestelde vragen over annulering

1Wat gebeurt er met mijn bus ticket als het event niet door gaat?
Wanneer het event niet doorgaat op last van de overheid , storten wij het volledige aankoopbedrag van jouw bus ticket minus de administratiekosten terug op je rekening.
2Ik wil geen gebruik maken van mijn tickets. Kan ik mijn bus ticket nog kosteloos annuleren en mijn geld terug krijgen?
Stuur een mail naar info@partyreizen.nl als je jouw boeking (of een deel hiervan) wilt annuleren. Houdt hierbij wel rekening met onze annuleringsvoorwaarden.