Welcome to Evently

Lorem ipsum proin gravida nibh vel veali quetean sollic lorem quis bibendum nibh vel velit.

Evently

Stay Connected & Follow us

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Vragen? Stel je vraag via info@onlinetravelticket.nl

Volg WOOHAH! x Rolling Loud

Is de prijs voor een bus ticket inclusief terugreis?

Ja, een bus ticket is een retour ticket. De prijs van een bus ticket is dus voor zowel de heen- als de terugreis.

Ik ben mijn bus ticket op het festival kwijtgeraakt, wat nu?

Wanneer je de bus instapt, dien je je ticket te laten zien aan onze medewerkers. Je kunt je ticket altijd terug vinden in je mailbox. Tip: zorg dat je telefoon altijd is opgeladen 😉

Wat gebeurt er met mijn bus ticket als WOOHAH! x Rolling Loud 2022 niet door gaat?

Wanneer WOOHAH! x Rolling Loud definitief niet door gaat, storten wij het volledige aankoopbedrag van jouw bus ticket minus €1,00 administratie kosten terug op je rekening.

Ik wil toch niet mee met de bus. Kan ik mijn bus ticket nog annuleren en mijn geld terug krijgen?

Nee, het is helaas niet mogelijk om je bus ticket te annuleren en het aankoop bedrag terug te ontvangen.

Ontvang ik mijn ticket per mail nadat ik deze besteld heb?

Ja, na de betaling van het bus ticket ontvang je een bevestiging per mail. In deze mail staat ook de link met het bus ticket. Het kan enkele minuten duren voordat de bevestigingsmail in je mailbox zit. Controleer ook altijd even je spambox. Heb je geen mail ontvangen? Mail dan even naar info@onlinetravelticket.nl.

Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik heb geen ticket ontvangen per mail, wat nu?

Het kan enkele minuten duren voor je de mail binnen krijgt. Controleer ook even je spambox. Heb je vervolgens nog niks binnen gekregen? Stuur dan even een mail naar info@onlinetravelticket.nl. We reageren z.s.m. op je mail om het probleem op te lossen.

Waar kan ik de vertrektijden vinden?

Vertrektijden worden in de week voorafgaand aan het evenement middels een email bekendgemaakt. Heb je 2 dagen voor het evenement nog geen mail ontvangen? Mail dan even naar sales@pouwevenents.nl. Wij proberen jou tijdens kantoor tijden binnen 24 uur te voorzien van een antwoord.

Zijn de bus tickets alleen online te bestellen?

Ja, Bus tickets zijn alleen online te bestellen.

Wacht de bus als mensen een paar minuten te laat zijn?

Nee, de bus wacht niet op mensen die te laat zijn. Zorg er dus voor dat je op tijd aanwezig bent bij de door jou gekozen opstapplaats.

Wat moet ik doen als de bus niet op tijd aanwezig is bij mijn opstapplaats?

De gecommuniceerde opstaptijden zijn indicatie tijden. De bus kan enkele minuten vroeger of later arriveren. Is de bus 15 minuten na de gecommuniceerde tijd nog niet aanwezig? Dan kun je contact opnemen met Pouw evenementen telefoonnummer 030-68 68 305

Kan al mijn bagage mee in de bus?

De bagageruimte in de touringcar is beperkt. Denk daarom goed na wat je wel en niet meeneemt.

Ik ben mijn spullen verloren in de bus. Zijn er gevonden voorwerpen?

Ben je spullen in de bus verloren of vergeten? Dan kun je vanaf één dag na de reis terecht op ilost.nl. Staan je spullen er niet op probeer het dan later nog eens. Als ze na een week nog niet staan vermeld op Ilost dan is het helaas niet gevonden.

Heb je een andere vraag? Neem dan contact op met info@pouwevenementen.nl Wij proberen jou binnen 24 uur te voorzien van een waardevol antwoord.