Reis comfortabel met een luxe touringcar naar Pinkpop!

Het landelijk georganiseerd busvervoer is de meest makkelijke, duurzame, snelste én scherp geprijsde manier om naar het festival te komen. Je stapt uit op loopafstand van zowel camping A, B en C én het Festivalterrein.

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen over het busticket

1Is de prijs voor een busticket inclusief terugreis?
Ja, een bus ticket is een retour ticket. De prijs van een bus ticket is dus voor zowel de heen- als de terugreis.
2Zijn de bus tickets alleen online te bestellen?
Ja, bus tickets zijn alleen online te bestellen.
3Ik ben mijn ticket kwijtgeraakt, wat nu?
Wanneer je de bus instapt, dien je je ticket te laten zien aan onze chauffeur. Je kunt je ticket altijd terug vinden in je mailbox. Tip: zorg dat je telefoon altijd is opgeladen.
4Ontvang ik mijn ticket per mail nadat ik deze besteld heb?
Ja, na de betaling van het bus ticket ontvang je een bevestiging per mail. In deze mail staat ook de link met het bus ticket. Het kan enkele minuten duren voordat de bevestigingsmail in je mailbox zit. Controleer ook altijd even je spambox. Heb je geen mail ontvangen? Mail dan even naar service@pouwvervoer.nl.
5Het bedrag is wel van mijn rekening afgeschreven maar ik heb geen ticket ontvangen per mail, wat nu?
Het kan enkele minuten duren voor je de mail binnen krijgt. Controleer ook even je spambox. Heb je vervolgens nog niks binnen gekregen? Stuur dan even een mail naar dutchgp@pouwvervoer.nl. We reageren z.s.m. op je mail om het probleem op te lossen.
6Ik heb een ticket aangeschaft, maar wil graag van opstapplaats wisselen. Is dit mogelijk?
Helaas is het wisselen van opstapplaats administratief niet meer mogelijk.
7Mijn hoofdboeker is niet aanwezig. Wat nu?
Alle informatie wordt gedeeld met het e-mailadres dat bij ons bekend is (e-mailadres van de hoofdboeker). Pouw Vervoer is niet verantwoordelijk voor ontbrekende informatie indien de hoofdboeker niet meereist.

Veelgestelde vragen over de busreis

1De opstapplaatsen die worden aangeboden zijn niet bij mij in de buurt. Wat nu?
Ben je met een groep van 10 personen of meer? Stuur dan een mail naar service@pouwvervoer.nl. Wij kijken dan graag of we de opstapplaats kunnen toevoegen aan de route.
2Waar kan ik de vertrektijden vinden?
De vertrektijden worden uiterlijk twee werkdagen voor vertrek per email aan de hoofdboeker gecommuniceerd. Heb je de dag voor vertrek nog geen email ontvangen? Check dan eerst de spambox. Neem daarna contact op met service@pouwvervoer.nl.
3Wat is de verwachte aankomst- en vertrektijd voor mijn dagretourticket?
De verwachte aankomsttijd voor de dagretourtickets bij Pinkpop is 12:30u. 's Avonds zullen de bussen om 00:00u weer toegankelijk zijn, uiterlijk 00:45u zal de bus retour vertrekken.
4Wat is de verwachte aankomst- en vertrektijd voor mijn weekendretourticket (do-ma)?
De verwachte aankomsttijd voor de donderdag aankomst van het weekendretourticket bij Pinkpop is 15:00u. De bussen zullen op maandag 23 juni om 10:30u toegankelijk zijn en om 11:00u retour vertrekken.
5Wat is de verwachte aankomst- en vertrektijd voor mijn weekendretourticket (vr-ma)?
De verwachte aankomsttijd voor de vrijdag aankomst van het weekendretourticket bij Pinkpop is 10:30u. De bussen zullen op maandag 23 juni om 10:30u toegankelijk zijn en om 11:00u retour vertrekken.
6Wacht de bus als mensen een paar minuten te laat zijn?
Nee, de bus wacht niet op mensen die te laat zijn. Zorg er dus voor dat je op tijd aanwezig bent bij de door jou gekozen opstapplaats.
7Wat moet ik doen als de bus niet op tijd aanwezig is bij mijn opstapplaats?
De gecommuniceerde opstaptijden zijn indicatie tijden. De bus kan enkele minuten vroeger of later arriveren. Is de bus 15 minuten na de gecommuniceerde tijd nog niet aanwezig? Dan kun je contact opnemen met Pouw events telefoonnummer 030-76 51 249.
8Wat gebeurt er als er te weinig animo is voor mijn opstapplaats?
Wanneer er te weinig animo is op de door u gekozen opstaplocatie behouden wij ons het recht voor u een alternatief aan te bieden. De alternatieve opstaplocatie zal dan in een straal van maximaal een half uur rijden zijn gezien vanaf de door u opgegeven locatie.
9Hoe kan ik de bus herkennen?
Alle bussen zijn voorzien van een busbordje, hierop staat zowel het busnummer als de locaties dat deze bus aandoet.

Veelgestelde vragen over meegenomen spullen

1Ik ben mijn spullen verloren in de bus. Zijn er gevonden voorwerpen?
Ben je spullen in de bus verloren of vergeten? Dan kun je vanaf twee werkdagen na de reis terecht op ilost.nl. Staan je spullen er niet op probeer het dan later nog eens. Als ze na een week nog niet staan vermeld op Ilost dan is het helaas niet gevonden.
2Ik heb een dagretourticket geboekt, kan ik mijn spullen in de bus laten liggen?
Momenteel hebben wij nog geen zicht op welke bussen op locatie zullen blijven. Enkele dagen voor vertrek zul je een informatiemail ontvangen waar onder andere in staat of je jouw spullen (op eigen risico) in de bus kunt laten liggen
3Ik heb een weekendretourticket geboekt, hoeveel spullen mag ik meenemen?
Je kunt alles meenemen wat je nodig hebt want per persoon is er ruimte voor één weekendtas, één stuk handbagage en natuurlijk je tent.

Veelgestelde vragen over annulering

1Wat gebeurt er met mijn bus ticket als het event niet door gaat?
Wanneer het event niet doorgaat op last van de overheid , storten wij het volledige aankoopbedrag van jouw bus ticket minus de administratiekosten terug op je rekening.
2Ik wil geen gebruik maken van mijn tickets. Kan ik mijn bus ticket nog kosteloos annuleren en mijn geld terug krijgen?
Stuur een mail naar service@pouwvervoer.nl als je jouw boeking (of een deel hiervan) wilt annuleren. Houdt hierbij wel rekening met onze annuleringsvoorwaarden.